Έντυπες Εκδόσεις

, Κατηγορία Εκδόσεις Κύριο

ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΕΥΧΟΣ 1, ΑΝΟΙΞΗ 2006

Θεματική ενότητα τεύχους: Μουσική και Άλλες Τέχνες στην Εκπαίδευση

Περιοδική Έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Εκδότης: Fagottobooks

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αθήνα, Άνοιξη 2006

Επιμελήτρια: Ζωή Διονυσίου

ISBN: 1790-773Χ

Διαθέσιμο στο e shop του βιβλιοπωλείου Fagottobooks

 


 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΕΥΧΟΣ 2, ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2006

Θεματική ενότητα τεύχους: Διαθεματικότητα και Σχέδια Εργασίας

Περιοδική Έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Εκδότης: Fagottobooks

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αθήνα, Φθινόπωρο 2006

Επιμελήτρια: Ζωή Διονυσίου

ISBN: 1790-773Χ

Διαθέσιμο στο βιβλιοπωλείο Fagottobooks

 


 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΕΥΧΟΣ 3, ΑΝΟΙΞΗ 2007

Θεματική ενότητα τεύχους: Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Πολιτικές Πολιτισμού

(α αφιέρωμα)

Περιοδική Έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Εκδότης: Fagottobooks

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αθήνα, Άνοιξη 2007

Επιμελήτρια: Μαρία Αργυρίου

ISBN: 1790-773Χ

Διαθέσιμο στο βιβλιοπωλείο Fagottobooks

 


 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ - ΤΕΥΧΟΣ 4,  2007

Θεματική ενότητα τεύχους: Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Πολιτικές Πολιτισμού

(β αφιέρωμα)

Περιοδική Έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Εκδότης: Fagottobooks

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αθήνα, Φθινόπωρο 2007

Επιμελήτρια: Μαρία Αργυρίου

ISBN: 1790-773Χ

Διαθέσιμο στο βιβλιοπωλείο Fagottobooks

 


 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ - ΤΕΥΧΟΣ 5 & 6,  2008

Θεματική ενότητα τεύχους: Τα Νέα Διδακτικά Πακέτα για το Μάθημα της Μουσικής στο Πλαίσιο του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος για τη Μουσική (Α.Π.Σ.) και του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)

Περιοδική Έκδοση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Εκδότης: Fagottobooks

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αθήνα, Φθινόπωρο 2008

Επιμελήτρια: Μαρία Αργυρίου

ISBN: 1790-773Χ

Διαθέσιμο στο βιβλιοπωλείο Fagottobooks

 


 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Α΄ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΠΡΑΚΤΙΚΑ 1ΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (2005)

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ / Εκδότης: Gutenberg

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Εκδόσεις Gutenberg

ISBN: 978-960-01-1140-8

Αθήνα - Μάιος 2007

Επιμελητές: Μαρία Αργυρίου & Ζωή Διονυσίου

Αριθμός σελίδων: 511

 

Περιεχόμενα

Εισαγωγικό σημείωμα ||

Χαιρετισμοί ||

Αφιερώματα: Στέφανος Βασιλειάδης, Ένας ποιητής της μουσικής παιδείας - "Μουσικήν ποίει και εργάζου" - Το όραμα μιας ζωής

Φραγκίσκη Ψαχαροπούλου-Καρόρη, Ανακήρυξή της σε επίτιμο μέλος της ΕΕΜΑΠΕ ||

Κεντρικές ομιλίες: Μουσική εκπαίδευση: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, Σφαιρική προσέγγιση και επικοινωνία των τεχνών στην Π.Ε., Μουσική αγωγή και ελληνική παράδοση: Μια πρώτη, γενική τοποθέτηση - Σκέψεις και προβληματισμοί ||

Συνεδρία Ι: Μουσική εκπαίδευση: επιλογή ή αναγκαιότητα;, Η συμβολή των μουσικών δραστηριοτήτων στη μουσική και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας μέσα από κινητικές και εικονικές αναπαραστάσεις, Η ανάπτυξη της αντίληψης του ρυθμού μέσα από την πολυπολιτισμική μουσική αγωγή σε παιδιά ηλικίας 8-10 ετών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, Η διδασκαλία της μουσικής σε παιδιά ηλικίας 8 έως 10 χρόνων με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών και η επίδρασή της στις στάσεις τους σχετικά με την ελληνική μουσική παράδοση, Η μουσική ως προϋπόθεση μάθησης, Ο ρόλος της μουσικής στα προγράμματα καινοτόμων δράσεων. Διαπιστώσεις από την εφαρμογή των προγραμμάτων στο νομό Πέλλας κατά το σχολικό έτος 2003-2004. ||

Συνεδρία ΙΙ: Η διδασκαλία των παραδοσιακών τραγουδιών στο Δημοτικό Σχολείο, Μουσική λαογραφία: Διαθεματική προσέγγιση του λαϊκού μουσικού πολιτισμού, Η ελληνική παραδοσιακή μουσική στην εκπαιδευτική πράξη ||

Συνεδρία ΙΙΙ: Η μέθοδος των σχέσεων εργασίας ως μεθοδολογικό και βιωματικό εργαλείο προσέγγισης θεμάτων Μουσικής Αγωγής, Τα όργανα της αρχαίας ελληνικής μουσικής μέσα από αναπαραστάσεις θεών σε αρχαιοελληνικά αγγεία, Η μουσική των παραμυθιών ||

Συνεδρία IV: Η παιδαγωγική σημασία της διδασκαλίας του φλάουτου με ράμφος, ως πρωταρχικού στοιχείου της μουσικής εκπαίδευσης ||

Συνεδρία V: Τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας της μουσικής στην τάξη ως τρόπος έκφρασης και δημιουργίας, Οι μουσικά ταλαντούχοι μαθητές και οι ειδικές τους εκπαιδευτικές ανάγκες, Συναυλίες για παιδιά 6-10 ετών, η σημασία τους στη διαδικασία της μουσικής καθώς και επιλεγμένες μουσικοπαιδαγωγικές αρχές για τη δημιουργία τους, Μία πρόταση για τη διδασκαλία του μαθήματος της μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσα από το πρίσμα της θεωρίας του Gardner για πολλαπλές νοημοσύνες, Στάσεις και μουσικές προτιμήσεις των μαθητών της Στ' Δημοτικού και η προσπάθεια μέτρησής τους, Διδακτικοί - μαθησιακοί στόχοι για το μάθημα της μουσικής σύμφωνα με τα προγράμματα σπουδών (1969 - 2005): Μια κριτική θεώρηση, Εκπαιδευτική προσέγγιση στη συγγραφή μουσικών ανθολογίων για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο ||

Συνεδρία VI: Ο "Μικρόκοσμος" του Μάνου Χατζιδάκι: δεκατρία τραγούδια για παιδική χορωδία και ορχήστρα με βάση το σύστημα Orff, "Τη γλώσσα μου έδωσαν… μουσική": Τρόποι αξιοποίησης της μουσικής μέσα στο μάθημα της γλώσσας, Γλώσσα και μουσική: Πλάθοντας μια μουσική ιστορία, Εικόνες πεζού λόγου συναντούν τη μουσικοπαιδαγωγική σκέψη ||

Συνεδρία VII:Η μουσική δημιουργική έκφραση ως θεραπευτικό μέσο στα παιδιά με αγχώδεις διαταραχές, Διδασκαλία της μουσικής και νευροδιδακτικής: Τι μαθαίνουμε από τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο εγκέφαλος των παιδιών για το ποιες είναι οι καλύτερες συνθήκες μάθησης στην Π.Ε. ||

Συνεδρία VIII: Ανοίγοντας δρόμους προς το λαϊκό μουσικό πολιτισμό, Το δημοτικό τραγούδι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Πρακτικές εφαρμογές, Δόμνα Σαμίου: Iστορίες ζωής ||

Εργαστήρια: Το κάλεσμα της βροχής - Πιρπιρούνα. Διδάσκοντας μουσικοκινητική αγωγή με στόχο την κατανόηση (ΤFU, Μουσική αγωγή μέσα από το παραμύθι, Ξετυλίγοντας ένα μίτο μαγικό. Μέσα από την ιστορία της Γ΄ Δημοτικού, Θέλω συρθή σε μια μεριά να παίζω το φιαούτο, Γνωριμία με τις μουσικές της Ελλάδας μέσα από το λαϊκό Θέατρο Σκιών, Κατασκευή φιγούρων Θεάτρου Σκιών, Συνδυαστική διδασκαλία κατασκευής μουσικών οργάνων και εμψύχωση αντικειμένου, Σύγχρονα δεδομένα για τη διδασκαλία τραγουδιού, Από το θεατρικό παιχνίδι στη σκηνική δράση: Προσεγγίζοντας το παιχνίδι από το ρόλο, Μια ολιστική πρόταση για τη μουσική αγωγή στη γενική εκπαίδευση : Το σύστημα Kodaly, Μουσική δημιουργία και τεχνολογία, Πληροφορική κουλτούρα και εκπαιδευτική τεχνολογία στο μάθημα της μουσικής: Μια διαθεματική προσέγγιση ||

Στρογγυλή Τράπεζα: Πρόγραμμα Μελίνα και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ||

Σύνοψη του συνεδρίου ||

Πρόγραμμα συνεδρίου ||

Βιογραφικά συγγραφέων

 

Παρατηρήσεις

Στο βιβλίο αυτό γράφουν οι: Αγγελίδου Σοφία, Αδαμοπούλου Μαρία, Αποστολίδου Κατερίνα, Αργυρίου Μαρία, Βασιλάκη Πόλυ, Βασιλειάδη Βίκυ, Βετουλάκη Ευσταθία, Διονυσίου Ζωή, Δογάνη Κωνσταντίνα, Ευαγγελοπούλου Τόνυ, Ευπατρίδου Μαρία, Ηλιάδη-Περιστέρη Κύρα, Θεοδωροπούλου Ευφροσύνη, Καββαδά Μαριλένα, Κακουδάκη Τζωρτζίνα, Καμπύλης Παναγιώτης, Κεφαλάς Μιχάλης, Κοκκίδου Μαίη, Κονιάρη Δήμητρα, Λαμπρίδη Νίκη-Ειρήνη, Λιάβας Λάμπρος, Μαγαλιού Μαρία, Μαραγκόπουλος Δημήτρης, Μαρκέα Γεωργία, Μόσχος Κώστας, Μπογδάνη-Σογιούλ Δέσποινα, Μπουργουτζής Ηλίας, Ντινόπουλος Κωνσταντίνος, Οικονομίδου-Σταύρου Νατάσσα, Παϊζης Νίκος, Παρούση Αντιγόνη, Πατσέας Μιχάλης, Πολυζώη Γεωργία, Πρωτόπαππας Ι. Ευάγγελος, Σαρρής Δημήτρης, Σέργη Λένια, Σουλακέλλης Θεοφάνης, Σπετσιώτης Ιωάννης, Σταματίου Χρήστος, Σταύρου Γιάννης, Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά Μαρίνα, Τουμπακάρη Νάνση, Τσιαμούλης Ιωάννης, Τσούτσια-Λουλάκη Ελένη, Φώτος Νίκος, Φώτου Γιώτα, Χρυσοστόμου Σμαράγδα, Ψαλτοπούλου Ντόρα

 

Διαθέσιμο στο e-shop του βιβλιοπωλείου των Εκδόσεων Δαρδανός – Gutenberg

 


 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ - ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ. ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (2007)

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ / Εκδότης: ΔΙΑΠΛΑΣΗ

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Διάπλαση

Αθήνα – Απρίλιος 2007

Επιμελητές: Μαρία Αργυρίου & Δημήτρης Σαρρής

Αριθμός σελίδων: 107

Κωδικός ISBN: 9606638413

 

Παρουσίαση

Η μουσική παιδαγωγική στην Ελλάδα του 21ου αιώνα καλείται να επαναπροσδιοριστεί ώστε να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των νέων θεσμικών πλαισίων, των κοινωνικών αλλαγών, τις σύγχρονες ανάγκες του εκπαιδευτικού και του μαθητή. Το 2ο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΜΑΠΕ) έχει στόχο να προσφέρει ένα βήμα διαλόγου, επικοινωνίας και γόνιμου προβληματισμού για τη μουσική παιδαγωγική. Το συνέδριο απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς της μουσικής αγωγής, της γενικής παιδείας κάθε βαθμίδας και ειδικότητας, στους φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, στους σπουδαστές και καθηγητές ωδείων. Μέσα από τις νέες ερευνητικές και πρακτικές προσεγγίσεις που θα προκύψουν, επιδιώκεται να αναδειχθούν οι προκλήσεις, τα προβλήματα και οι προοπτικές που αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός στη διδασκαλία της μουσικής. Εκτός από την επιστημονική συμμετοχή, στο συνέδριο δίνεται βήμα στους εκπαιδευτικούς, ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη προβληματισμών, την κριτική, τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διαδικασία της μουσικής διδασκαλίας - μάθησης, καθώς και τις λύσεις που αναζήτησαν ή έδωσαν.

 

Περιεχόμενα

Ένα ζεστό καλωσόρισμα

Αντικείμενο Συνεδρίου

Πρόγραμμα

Εισηγήσεις

Εργαστήρια

Στρογγυλές Τράπεζες

Αφίσες

Βιογραφικά σημειώματα

 

Διαθέσιμο στο e-shop του βιβλιοπωλείου ΙΑΝΟΣ

 


 

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ, 11-12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008)

CURRENT TRENDS AND DYNAMICS OF SCHOOL PSYCHOLOGY IN EDUCATION AND MUSIC REDAGOGY, SYMPOSIUM MINUTES

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ / Εκδότης: ΔΙΑΠΛΑΣΗ

© Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Διάπλαση

Αθήνα  - Δεκέμβριος 2008

Επιμελήτρια: Μαρία Αργυρίου

Αριθμός σελίδων: 264

Κωδικός ISBN 13 9789606638671

 

Παρουσίαση

Η τυπική εκπαίδευση δίνει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στη "γνώση" παρά στην "ύπαρξη". Είναι συνήθως λίγα τα πράγματα που κάνουμε για να βοηθήσουμε το κάθε παιδί να αποκτήσει πραγματικά την ικανότητα να βιώνει τη ζωή του με θετικό και επιτυχημένο τρόπο. Επιπλέον, ο σύγχρονος εκπαιδευτικός μοιάζει να βιώνει έναν ατέρμονο αγώνα με το διαθέσιμο χρόνο εντός και εκτός τάξης, προσπαθώντας να επαναπροσδιορίσει το ρόλο του στο σημερινό σχολείο. Η ανάπτυξη της σημασίας του τομέα της Ψυχολογίας και της Μουσικής Παιδαγωγικής δίνουν ώθηση στην έρευνα, πυροδοτώντας μια σειρά από "αλυσιδωτές αντιδράσεις" με τη μορφή της αμφίδρομης διδασκαλίας και έμφαση στο ρόλο του περιβάλλοντος.

 

Περιεχόμενα

- ΜΑΡΙΑ ΑΡΓΥΡΙΟΥ: Η διαλεκτική σχέση Ψυχολογίας και Μουσικής Παιδαγωγικής στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό τοπίο

- Α' Συνεδρία: Ψυχολογία στη Σχολική Εκπαίδευση

ΛΕΝΙΑ ΣΕΡΓΗ: Ψυχολογία και Μουσική Παιδαγωγική

ΧΡΥΣΗ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΥΚΙΤΣΑΚΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ:

Σύγχρονες προσεγγίσεις στη σχολική ψυχολογία: Εννοιολογικό πλαίσιο και πρακτικές εφαρμογές

- Β' Συνεδρία: Μεθοδολογία και Πρακτική στη Σχολική Εκπαίδευση

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΤΣΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ: Ψυχοκοινωνική Εκπαίδευση και Εκπαιδευτικοί Μουσικής

ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΜΟΥΤΑΒΕΛΗΣ: Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών και εννοιολογικοί χάρτες (conceptual maps): Μια πρόταση για τη στήριξη της διδασκαλίας των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο γραπτό λόγο, εντός της κοινής τάξης

ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΚΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΓΚΕΚΑ, ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥ: Συσχέτιση των Σπουδών της Μουσικής με τη Σχολική Ικανότητα: Μια Έρευνα Πεδίου

- Γ' Συνεδρία: Η Μουσική στο Αναλυτικό Πρόγραμμα

ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ: Η Μουσική Ανάπτυξη του Ατόμου - Μουσική Κριτική και οι διανοητικές λειτουργίες στην επεξεργασία μουσικών ερεθισμάτων

KEITH SWANWICK: Καθιστώντας το πρόγραμμα σπουδών "μουσικό": μπορεί η εκπαίδευση μουσικής να αφορά τον καθένα

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΡΚΕΑ: "Αγκαλιάζοντας" το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη Μουσική με το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα

ΠΕΤΡΟΣ ΜΠΕΡΕΡΗΣ: Διαπολιτισμικοί Διάλογοι στη Μουσική

- Δ' Συνεδρία: Ο ρόλος του Εκπαιδευτικού στη Σύγχρονη Εκπαίδευση

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΕΡΗΣ: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο

GRAHAM WELCH: Πώς γιορτάζουμε και εξελίσσουμε τη μουσική παιδεία; Ο ρόλος του εκπαιδευτικού της μουσικής

ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ: Να είναι κανείς (καθηγητής μουσικής) ή να μην είναι: οι "πετριές" και οι "σαϊτιές:" του επαγγέλματος της μουσικής στην Ελλάδα

ΛΕΛΟΥΔΑ ΣΤΑΜΟΥ: Εκπαιδευτικός της μουσικής ο Μεγάλος Άγνωστος: Το οξύμωρο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μουσικής στην Ελλάδα

- Ε' Συνεδρία: Σχολείο - Κοινότητα - Μουσική

ΙΩΑΝΝΑ ΕΤΜΕΚΤΖΟΓΛΟΥ: Ο ρόλος του συγχρόνου μουσικού παιδαγωγού ως ενορχηστρωτή της ενέργειας της σχολικής τάξης μέσω της παροχής ηχητικών πλαισίων

ΕΛΕΝΗ ΛΑΠΙΔΑΚΗ: Μουσικές "κοινότητες" μάθησης στα σχολεία: Η Μουσική Εκπαίδευση ως κοινωνική δράση

 

Αναρτημένες Ανακοινώσεις

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗ, Η Χρήση της Μεθόδου "Video - Stimulated Recall" στην Διερεύνηση των Γνώσεων και Δεξιοτήτων του Καθηγητή-Μουσικού

ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΑΡΙΚΑΚΗ, Απόψεις των εκπαιδευτικών της Κρήτης για το βαθμό ενσωμάτωσης μουσικών δημιουργικών δραστηριοτήτων κατά τη διδασκαλία - μάθηση, στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό σχολείο

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΕΦΑΛΑΣ, Μουσική ποικιλομορφία και Διαπολιτισμική ευαισθησία στα σημερινά ελληνικά σχολεία. Η Μετανάστευση σαν μια νέα διάσταση στην Πολυπολιτισμικότητα

 

Διαθέσιμο στο e-shop του Βιβλιοπωλείου Πολιτεία

 


 

ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΤΣΑΛΑΧΟΥΡΗ “ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ”

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ / Εκδότης: Νικολαΐδης Μ. - Edition Orpheus

© Νικολαΐδης Μ. - Edition Orpheus & Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Με την αρωγή της Ελληνικής Εταιρείας Kodály

Αθήνα – Μάιος, 2009

Αριθμός σελίδων: 80

Κωδικός ISMN 979-0-801150-33-2

 

Παρουσίαση

Η παρούσα έκδοση απαρτίζεται:

Στην πρώτη ενότητα από έξι τραγούδια a capella για παιδική χορωδία σε ποίηση των: Γεώργιου Δροσίνη, Διονύσιου Σολωμού, Ζαχαρία Παπαντωνίου, Χρίστου Χριστοβασίλη, Γεώργιου Βιζυηνού.

Στη δεύτερη ενότητα,  ο αναγνώστης μπορεί να βρει τρία τραγούδια για παιδική χορωδία και πιάνο και τα οποία είναι αφιερωμένα στην Μαρία Κυνηγού Φλάμπουρα, αγαπημένη φίλη και συνεργάτιδα του συνθέτη.

Η τρίτη ενότητα, περιλαμβάνει τραγούδια αφιερωμένα αυτή τη φορά στα δυο παιδιά του, Κωνσταντή και Μίμη.

Στην τέταρτη ενότητα, τέσσερις μικροί κανόνες με τίτλους που θυμίζουν την καθημερινή ζωή όπως Το χιόνι, Είμαι ένα μικρό παιδί, Η Άνοιξη, Η βροχή, μπορούν να αποτελέσουν πρόκληση για κάθε μουσικό μέσα στην τάξη.

Η πέμπτη ενότητα, περιλαμβάνει τη Συλλογή από επεξεργασμένα δημοτικά τραγούδια με κάλαντα της Πάτμου, κάλαντα του Λαζάρου από τη Νίσυρο κ.ά από τις συλλογές των S. Baud-Bovy (Τραγούδια των Δωδεκανήσων) και του Γεώργιου Παχτίκου (Δημώδη Ελληνικά Άσματα).

Η τελευταία και έκτη ενότητα περιλαμβάνει ένα έργο για παιδική χορωδία, γραμμένο κατόπιν παραγγελίας της  Διεθνούς Εταιρείας Kodály.

Η έκδοση κλείνει με τα βιογραφικά των εθνικών μας ποιητών και πεζογράφων, των οποίων τα έργα έχει επεξεργαστεί ο συνθέτης.

 

Διαθέσιμο στον ιστοχώρο του e-shop www.ebooks.gr

 

 

 

Γίνε κι εσύ συνεργαζόμενος φορέας της ΕΕΜΑΠΕ



Έγκριτοι ακαδημαϊκοί φορείς, διεθνείς και ευρωπαϊκοί οργανισμοί έχουν συνεργαστεί και συνεργάζονται μαζί μας με σκοπό την αναβάθμιση της Παιδείας και της Μουσικής Εκπαίδευσης. Για περισσότερες πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.