Εισαγωγικό Σεμινάριο για το λαϊκό παραμύθι

Το σεμινάριο για το λαϊκό παραμύθι αφορά συγκεκριμένα το μαγικό παραμύθι, καθώς και την αφήγηση και τη συμβολική του προσέγγιση. Συγκεκριμένα, θα προσεγγίσουμε τη θεματική αυτή πολύπλευρα, συζητώντας μία σειρά θεμάτων γύρω από το παραμύθι.

Ετικέτες
Σεμινάριο
Διαβάστε περισσότερα...

Σεμινάριο "Η Ελευθερία" με αφορμή τη Σχολική Γιορτή της 25ης Μαρτίου

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να αποτελέσει υλικό για μια σχολική παράσταση με θέμα την ελευθερία. Λόγω της ημερομηνίας πραγματοποίησής του οι συμμετέχοντες μπορούν να πάρουν ιδέες για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου στο σχολείο.

Ετικέτες
Σεμινάριο
Διαβάστε περισσότερα...

«Οι λέξεις που τραγουδάνε!» - Αφηγηματικό Εργαστήρι

«Οι λέξεις που τραγουδάνε!» είναι ένα αφηγηματικό εργαστήρι για το πώς μπορούμε να ψάξουμε τη μαγεία των παραμυθιών. Πώς λέγονται τα παραμύθια; Και λέγονται με τον ίδιο τρόπο ακόμα κι όταν μεταξύ τους διαφέρουν τόσο πολύ; Πώς γίνονται πιο «νόστιμα», πιο εντυπωσιακά;

Ετικέτες
Σεμινάριο
Διαβάστε περισσότερα...

Επιμορφωτικό Σεμινάριο Μουσικοθεραπείας: Θεωρία και Πράξη

Στόχος του θεωρητικού σεμιναρίου είναι η ενημέρωση και εξοικείωση με το γνωστικό αντικείμενο της Μουσικοθεραπείας, τη χρησιμότητα της, το ρόλο της και τις εφαρμογές της σε διάφορα θεραπευτικά, κλινικά και παιδαγωγικά πλαίσια.

Ετικέτες
Σεμινάριο
Διαβάστε περισσότερα...

Από το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής στην εφαρμοσμένη παιδαγωγική: η μουσική της πράξης για την εκπαίδευση

Η Σχολή Επιστημών Αγωγής (Ν. Χηλή) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης διοργανώνει επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Από το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής στην εφαρμοσμένη παιδαγωγική: η μουσική της πράξης για την εκπαίδευση» (26-28/09/14).

Ετικέτες
Συνέδριο
Διαβάστε περισσότερα...

Μη ζῴην μετ᾽ αμουσίας: Πρακτική Άσκηση στην Εκπαίδευση. Σχεδιασμός - Παιδαγωγικό Υλικό - Μέθοδος. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου διοργανώνει παιδαγωγική ημερίδα με θέμα: «Μη ζῴην μετ᾽ αμουσίας: Πρακτική Άσκηση στην Εκπαίδευση. Σχεδιασμός - Παιδαγωγικό Υλικό – Μέθοδος».

Ετικέτες
Συνέδριο
Διαβάστε περισσότερα...

Εκπαιδευτικά Προγράμματα ΕΕΜΑΠΕ 2015 - Σεμινάρια Ενηλίκων

Η Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής (ΕΕΜΑΠΕ) ακολουθώντας τις σύγχρονες εξελίξεις στην εκπαίδευση και ακούγοντας τον προβληματισμό και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, διοργανώνει από τη φετινή χρονιά βιωματικά σεμινάρια...

Ετικέτες
Σεμινάριο
Διαβάστε περισσότερα...

EduPolicies2014 - Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση: Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα.

Η Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία της σύνδεσης της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τις διεθνείς και ευρωπαϊκές εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης διοργανώνει το 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Εκπαιδευτική Πολιτική.

Ετικέτες
Συνέδριο
Διαβάστε περισσότερα...

Making Games in Collaboration for Learning, Education and Culture DG, Lifelong Learning Programme, 2011-2014

Making Games in Collaboration for Learning (MAGICAL) is a multilateral project, co-funded under the European Commission's Lifelong Learning Programme Key Action 3 for the Development of Innovative ICT-Based Content, Services, Pedagogies and Practice for Lifelong Learning. MAGICAL is a 33-month project, which started on 1 January 2012. The project consortium is led by the Institute for Education Technology - C.N.R. (Italy), and includes three other European institutions with expertise in Technology Enhanced Learning (TEL), teacher training, and Game-Based Learning (GBL). The project partners are Manchester Metropolitan University (UK), the Katholieke Universiteit Leuven (Belgium), and Tampere University of Technology (Finland).

Διαβάστε περισσότερα...

European Music Portfolio - Comenius Multilateral: A Creative Way into Languages”, 2010-2012

From a very early age children make sounds, murmur, sing, move around and dance in a very natural way. They communicate in their "music language" which can be regarded as pre-verbal communication. As they get older, they develop their mother tongue using these pre-verbal musical elements.
Brain research in recent years has confirmed a deep and profound relationship between music and language learning. Also, research indicates that small children are pre-disposed to learning foreign languages. Moreover, listening, perceiving, imitating, and creating are basic skills in both language and music.

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Γίνε κι εσύ συνεργαζόμενος φορέας της ΕΕΜΑΠΕ



Έγκριτοι ακαδημαϊκοί φορείς, διεθνείς και ευρωπαϊκοί οργανισμοί έχουν συνεργαστεί και συνεργάζονται μαζί μας με σκοπό την αναβάθμιση της Παιδείας και της Μουσικής Εκπαίδευσης. Για περισσότερες πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.